اهل دانشگاه و دانشگاه نویسی - 1

اهل دانشگاه بودنم خیلی کویته ها!



حالا ربطش به دیوارنویسی چیه من نمیدونم؟
- متن شعر: اهل دانشگاهم. رشته ام علافی ست. جیب هایم خالی ست. پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب. اهل دانشگاهم. خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست. من نمیدانم که چرا می گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی کار و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست! ( چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید ) باید از آدم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! و به آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم. من به گور پدر علم و هنر خندیدم.


دیوارنویسی های یه سری از دانشگاه های کشور به شرح زیر است( خیلی اخباری شد دیگه )


"22 خرداد سبز" - دانشگاه رودهن 1

"22 خرداد قیامی دیگر" - دانشگاه رودهن 2

"22 خرداد" - دانشگاه رودهن 3


0 نظرات:

ارسال یک نظر

دیوارنویسی جنبش سبز۲ -۹ خرداد ۱۳۸۹