گزارشات تصویری از روشن کردن شمع در سالگرد شهدای جنبش سبز



م.ر از تهران :با سلام و عرض خسته نباشید
در سالگرد ندا آقا سلطان متاسفانه امکان رفتن به بهشت زهرا برایم میسر نبود به همین دلیل به احترام مادر ندا چند شمع را در ساعت ۱۸:۱۰ به یاد ندا روشن کردم.
حالا وظیفه خودم می دانم که این تصاویر را به دست خانواده وی برسانم تا مرحمی بر داغ این خانواده باشد:










آرش سبز از شیراز
حمید رضا از ایران
حتی اگر با سرکوب و باتوم و یگان های ویژه امکان برگزاری یک مراسم سوگواری ساده را نیز از ما بگیرند اما امروز خان های ما محفلی بود برای بزرگداشت یاد و خاطره ندا. خانواده ندا، سهراب و همه کسانی که جانشان را در راه آزادی کشور از دست دادند بدانند که عزیزانشان در قلب ما جا دارند.
ناشناس : به یاد ندا و همه شهدای ۳۰ خرداد
امین از تهران
در اولین سالگرد کشته شدن ندا به یاد تمام کشته شدگان راه آزادی ایران شمع روشن می کنیم .
مکان : ایران / تهران / سعادت آباد
الی از مشهد




3 نظرات:

ناشناس گفت...

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنم

ناشناس گفت...

من هم در این ساعت شمع روشن کردم به همه ملت ایران تسلیت می گویم ندا ها و سهراب ها و اشکان ها و... همه خواهران و برادران ما بودند داغ دل ما تازه خواهد ماند جگر ما خواهد سوخت ...
درود بر ایرانیان

ناشناس گفت...

این رو هم بذار تو سایت حتما

http://i45.tinypic.com/9ztwrp.jpg

ارسال یک نظر

دیوارنویسی جنبش سبز۲ -۹ خرداد ۱۳۸۹